تشريفات و خدمات مجالس | برگزاري مراسم عروسي تشريفات و خدمات مجالس | برگزاري مراسم عروسي .

تشريفات و خدمات مجالس | برگزاري مراسم عروسي

درباره باغ وسالن مراسم عروسي

مراسم عروسي

تشريفات مجالس و خدمات مجالس ملل با در اختيار داشتن فهرست كافي از سالن هاي اجتماعات در سطح شهر باغ هاي باشكوه در داخل يا حومه ي شهر، متناسب با ظرفيت و سليقه ي شما در جهت وسعت دامنه ي انتخابتان به برگزاري هرچه بهتر مراسم شما مي انديشد.
باغ و سالن هاي لوكس تشريفات مجالس ملل، با فضايي مثال زدني كه شامل بركه ، آبنما و نورپردازي هاي حرفه اي منحصر به فرد مي باشد.
كه با فضاسازي هاي مخصوص برگزاري مراسم عروسي و همچنين امكانات و وسايل بازي كودكان و پذيرايي در فضاي باز براي خانم ها و آقايان بي شك شبي ماندگار را در خاطرتان ثبت خواهد كرد.
انجام تشريفات مجالس عروسي يكي از مهمترين و اساسي ترين كارها در يك مجلس عروسي مي باشد كه انتخاب درست آن مي تواند بهترين شب زندگي را براي هر فردي رقم بزند .براي انتخاب خدمات مجالس عروسي بايد به يكسري نكات توجه ويژه شود .در اولين قدم بايد يك تشريفات مجالس عروسي خوب را انتخاب كنيد و با توجه به بودجه خود جلو برويد .

برگزاري جشن ها توسط خدمات مجالس در سالن يا باغ است كه انتخاب يكي از اين دو طبق سليقه عروس و داماد خواهد بود. اما فصل گرما و سرما هم در انتخاب باغ و سالن عروسي تاثير دارد. در فصل زمستان و پاييز كه هوا رو به سردي مي رود، فضاي بسته سالن براي برگزاري جشن مناسب تر است. اما در فصل هاي گرم سال، مي توان جشن را در فضاي باغ برگزار كرد.

برگزاري جشن در سالن:

اگر جشن در سالن برگزار مي شود، تزئينات آن با فضاي باز باغ متفاوت است. در سالن از گل آرايي، نورپردازي و رنگ هاي مختلفي استفاده مي شود. همينطور چينش ميز و صندلي ها هم مرتب تر است. رنگ ديوارها بايد با نورپردازي متناسب باشد. جايگاه عروس و داماد در سالن با گچ بري و انواع پارچه هاي حرير و ساتن تزئين مي شود. همچنين در سالن مي توان براي جايگاه عروس و داماد از كلبه عروس استفاده كرد.

پذيرايي از مهمانان در سالن بر روي ميزها انجام مي شود كه معمولا به سالن ديگري نياز نيست. پذيرايي مي تواند به صورت سلف سرويس باشد و يا اينكه توسط كاركنان خدمات مجالس ميز پذيرايي چيده شود.

برگزاري جشن در باغ:

اگر هواي بيرون مطبوع باشد، بارش جوي هم نباشد، برگزاري جشن در فضاي باز باغ دلنشين تر خواهد بود. اما نبايد فراموش كرد كه در زمان شب بايد تمامي قسمت هاي باغ با استفاده از چراغ هاي پرنور، روشن باشند. ريسه هايي كه در قسمتي از باغ استفاده مي شود، تنها جنبه زيبايي دارد و نبايد به عنوان منبع روشنايي به آنها تكيه شود.

نحوه پذيرايي در باغ كمي مشكل است كه البته اگر جايگاه مجزايي براي صرف شام در نظر گرفته شود، پذيرايي از مهمانان بهتر انجام مي شود و همانند سالن، قسمتي از باغ به رقص و پايكوبي اختصاص داده مي شود. جايگاه عروس و داماد در باغ اغلب به شيوه سنتي تزئين مي شود كه جشن عروسي را كمي متفاوت تر مي كند.


برچسب: ، برگزاري مجالس عروسي، جشن عروسي، خدمات مجالس، سفره عقد، پذيرايي عروسي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ مهر ۱۳۹۶ساعت: ۱۱:۵۷:۵۰ توسط:rahele feizi موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :